My Official Forum | Members area : Register | Sign in
kasih saran ke e,mail ardenassidiqi@hotmail.com

silahkan yang mau nge print

Jumat, 21 Januari 2011

hongki vs donghae = saranghae!~


hahahhahaha~~~
penyakit korea saye menular semula..
time skula rendah dulu mnt gler korea-korea ni.tapi masok form 3 aku msok dunia indie.dan sekarg dedue aku minat~~!!
sudda gila ..
sekarang ni aku gila sama drama korea yang bertajuk "he's beutiful/you're beutiful".
best!  A.N.JELL!!
HAHAHHA~~



cita ni ader 16 episod..haaaa~aku menghabiskan cuti dgn tgok cita korea~


*sbb aku mnt gila cita ni
LEE HONG KI aku blakon! (dye sgt comel tao!)

dye la yan nynyi ost at cta nie~
sore dye memang amazing habes!
bile dye nyanyi lagu sdey memang pnoh penghayatan
dapt rse sdeynye..

try dga sore dye

vokalis FT island yan memang aku mnt gle sore dye!
mukan sebab dye comel jek
*comel tu da kre pakej la..hahaha



FT ISLAND!
hong ki yan kat tgah tuh~~
wouh~
dye setaraf nan donghae aku lah!

setakat nie sjer..

promot poster he's beutiful~

untuk maklumat lanjut pegi la tgok sendiri~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...